مجموعه طنز 'نقطه سر خط' از شبكه سه پخش می شود
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شبكه سه، داستان این مجموعه را مصطفی كیایی و سعید جلالی در 30 قسمت 40 دقیقه ای برای گروه فیلم و سریال شبكه سه به نگارش درآورده اند.

قصه این سریال روایتگر زندگی 'صمد قیصری' كارمند یكی از ادارات است كه به همراه همسر و دو دختر و یك پسر كه همگی در سن ازدواج و دانشجو هستند در خانه ای استیجاری زندگی می كنند.

كانون خانواده صمد بسیار گرم و با محبت است. صمد چندین سال در خانه سیروس صاحب خانه اش مستاجر است به همین خاطر میان خانواده آنها رابطه ای صمیمی برقرار است اما با بروز ماجراهایی این دو خانواده به اختلاف می رسند.

در این مجموعه بازیگرانی از جمله حمید لولایی، علی صادقی، مرجانه گلچین، مریم سعادت، غلامرضا نیكخواه، افسانه ناصری، اشكان اشتیاق، مونا بیگی، بهشاد شریفیان، اكبر وارث، كریم قربانی، مهدیه تقی پور، فرزاد حاتمیان، اصغر حیدری و فتح اله طاهری نقش آفرینی می كنند.

این مجموعه از روز شنبه 29 بهمن ماه هر روز به جز پنجشنبه و جمعه، ساعت 20 و 45 دقیقه از شبكه سه سیما پخش می شود و ساعت 14 و 15 دقیقه روز بعد نیز تكرار آن روی آنتن می رود.

مجید اخشابی آهنگساز و حسین غضنفری تدوینگر این مجموعه هستند و حسن زارع تصویربردار، مرتضی اصلان زاده صدابردار، قاسم تركاشوند طراح صحنه و لباس، مهراعظم شیرازی طراح گریم با آن همكاری دارند.

شاپور دلدار مدیر تولید این مجموعه طنز است.

فراهنگ ** 2025 ** 1071





:: برچسب‌ها: روش , غروب , سرگرمی ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: